Eisíonn Údarás Náisiúnta Iompair Theach Haymarket, Cearnóg Mhargadh na Feirme, D07 CF98 (“ÚNI”, “muid”, “sinn”, “ár”) an Fógra Príobháideachais sin.

Oibrímid ionad teagmhála, an ‘tIonad Teagmhála do Chustaiméirí’ chun freagra a thabhairt ar cheisteanna ó chustaiméirí maidir le seirbhísí Iompar Éireann. Is é cuspóir an fhógra sin ná tú a chur ar an eolas faoi na sonraí a bhaineann leat a d’fhéadfaimis a bhailiú agus a úsáid i dtaca leis an Ionad Teagmhála do Chustaiméirí, agus na húsáidí (lena n-áirítear nochtadh do thríú páirtithe) a d’fhéadfaimis a dhéanamh as sonraí den sórt sin.

Má tá aon cheist agat faoin úsáid a bhainimid as do shonraí pearsanta, déan teagmháil linn ag privacy@nationaltransport.ie

Sonraí Pearsanta a Bhailímid agus a Phróiseálaimid

Baileoimid agus próiseálfaimid sonraí pearsanta a bhaineann leat maidir leis an úsáid a bhaineann tú as an Ionad Teagmhála do Chustaiméirí agus maidir lenár gcaidreamh leat. I measc na sonraí pearsanta seo, tá:

  • Faisnéis a sholáthraíonn tú dár nIonad Teagmhála amhail d’ainm, do shonraí teagmhála, lena n-áirítear seoladh, uimhir theileafóin, seoladh ríomhphoist agus d’ainm meán sóisialta
  • Faisnéis a sholáthraíonn tú tríd an bhFoirm Theagmhála ar shuíomh gréasáin Iompar Éireann, lena n-áirítear ainm, ríomhphost, uimhir theagmhála agus ceangaltáin
  • Faisnéis a sholáthraíonn tú le linn idirghníomhaíochta leis an Ionad Teagmhála do Chustaiméirí ar an nguthán, ar an gcomhrá gréasáin, na meáin shóisialta, ríomhphost nó litir
  • Faisnéis a sholáthraíonn tú agus cúnamh inrochtaineachta á lorg agat tríd an Ionad Teagmhála do Chustaiméirí
  • Glaonna ar an ionad teagmhála a thaifeadadh
  • Faisnéis a sholáthraíonn tú trí ríomhphost, lena n-áirítear ceangaltáin
  • Do sheoladh IP má dhéanann tú teagmháil lenár gcúntóir fíorúil nó má úsáideann tú an áis chomhrá gréasáin
  • Faisnéis a chuirtear ar fáil maidir le hiarratais ar inrochtaineacht

Má úsáideann tú seirbhís Earraí Caillte de chuid Transport for Ireland, d’fhéadfadh go n-áireofaí ar na sonraí pearsanta:

  • D’ainm, seoladh ríomhphoist agus aon sonraí eile a sholáthraíonn tú agus tú ag tuairisciú earra caillte
  • Ainm seachadta, seoladh agus treoracha don chúiréir agus d’earra á chur ar ais

Cúiseanna na hÚsáide agus Bunús Dlí

Chun críocha uile na próiseála thíos, is é an bunús dlí ná comhlíonadh na gcúraimí a dhéanaimid ar mhaithe le leas an phobail agus feidhmiú údaráis oifigiúil atá dílsithe dúinn le dlí, lena n-áirítear Alt 10 den Acht um Údarás Iompair Bhaile Átha Cliath 2008, arna leasú.

  • Freagra a thabhairt ar cheisteanna ó chustaiméirí
  • Freagra a thabhairt ar ghearáin ó chustaiméirí, lena n-áirítear gearáin faoi iompar frithshóisialta a bhféadfadh sonraí daoine eile a bheith san áireamh ann
  • Teagmháil a ardú leis an bhfoireann nó leis an ngníomhaire cuí
  • Aiseolas ó chustaiméirí a ghabháil ar ár seirbhísí
  • Freagairt a thabhairt ar iarratais ar chúnamh inrochtaineachta
  • Fiosrúcháin agus saincheisteanna ticéadaithe a bhainistiú
  • Custaiméirí a chur ar an eolas faoi bhriseadh seirbhíse pleanáilte agus neamhphleanáilte
  • Freagairt do cheisteanna Parlaiminte, Saoráil Faisnéise agus Iarratais ar Rochtain ar Ábhair
  • Tacaíocht do chustaiméirí a sholáthar
  • Cumarsáid a dhéanamh le custaiméirí mar chuid den réiteach ar idirghníomhaíochtaí custaiméirí
  • Seirbhís chustaiméara níos fearr a sholáthar trí idirghníomhaíochtaí iolracha a nascadh le haghaidh custaiméir amháin
  • Earraí caillte a bhainistiú
  • Rian iniúchta de ghníomhaíocht úsáideora/gníomhaire a ghabháil chun críche rialú cáilíochta agus monatóireacht ar obair ghníomhairí
  • Éilimh dhlíthiúla a bhunú, a fheidhmiú nó a chosaint;
  • Ár bhfeidhmeanna mar údarás poiblí a chomhlíonadh agus ár n-oibleagáidí dlíthiúla a chomhlíonadh.

Má úsáideann tú seirbhís earraí caillte Transport for Ireland agus má roghnaíonn tú go gcuirfidh cúiréir d’earra ar ais, is é toiliú an bunús dlí maidir le do shonraí seachadta a roinnt leis an suíomh gréasáin comparáide um sheachadadh beartán (Parcel2Go) agus leis an gcuideachta cúiréireachta roghnaithe.

Faighteoirí Sonraí

Seans go nochtfaimid do shonraí pearsanta d’eagraíochtaí eile maidir leis na cúiseanna thuas, lena n-áirítear:

  • D’oibreoirí seirbhísí iompair phoiblí, áit a mbaineann d’fhiosrúchán leo
  • Do Capita, an tríú páirtí a fhostaímid chun an tIonad Teagmhála do Chustaiméirí agus córais agus seirbhísí TF gaolmhara a sholáthar
  • Sa chás go roghnaíonn tú go gcuirfidh cúiréir earra caillte ar ais, beidh ort toiliú a thabhairt chun na sonraí seachadta a sholáthair tú a roinnt leis an suíomh comparáide um sheachadadh beartán (Parcel2Go) agus leis an gcúiréir atá roghnaithe agat. Féadfaidh tú rogha a dhéanamh freisin earra caillte a bhailiú ó iosta earraí caillte an oibreora iompair.
  • I gcás ina gceadaítear sin le dlí, do na Gardaí nó d’údaráis eile um fhorghníomhú an dlí chun coireacht a chosc, a imscrúdú nó a bhrath.

Tugann na heagraíochtaí seo a leanas tacaíocht don ionad teagmhála TFI:

Eagraíocht Ról Cuspóir
Capita Fo-phróiseálaí do ÚNI (Údarás Náisiúnta Iompair) Ionad teagmhála TFI a sholáthar agus a oibriú
TalkDesk Inc. Soláthraí do Capita Soláthraí chóras bainistíochta an Ionaid Teagmhála

 

Tugann na heagraíochtaí seo a leanas tacaíocht don tseirbhís earraí caillte:

Eagraíocht Ról Cuspóir
I’ve Been Found Limited Soláthraí do Capita Soláthraí den bhogearra um earraí caillte NotLost

Sa chás go roghnaíonn tú íoc as cumhdach cúitimh, cumhdaítear é seo le Téarmaí agus Coinníollacha an Chumhdaigh Cúitimh

Parcel2Go Ireland Rialaitheoir Sonraí ar Leith Soláthraí de sheirbhís chomparáide seachadta beartán

Féach Beartas Príobháideachais Parcel2Go

 

Stripe Rialaitheoir Sonraí ar Leith Déanann siad íocaíochtaí a phróiseáil chun earraí caillte a thabhairt ar ais trí chúiréir, agus le haghaidh cumhdach cúitimh

Féach Beartas Príobháideachais Stripe

 

Cúiréirí Rialaitheoir Sonraí ar Leith Seirbhís cúiréireachta trína gcuirtear earraí caillte ar ais

Féach Ár gCúiréirí| Seirbhís cúiréireachta na hÉireann | Parcel2Go Ireland

Coinneáil

Ní choinneoimid do shonraí pearsanta níos faide ná mar a theastaíonn. Coinneoimid do shonraí pearsanta fad is a theastaíonn sé uainn agus ar na cúiseanna a ndéantar cur síos orthu san Fhógra seo, nó le cloí lenár ndualgais faoin dlí infheidhmithe agus le déileáil le haon éileamh nó aighneas a d’fhéadfadh teacht aníos eadrainn araon, más ann dó.

Coinnítear aiseolas, fiosrúcháin, gearáin agus comhfhreagras eile a chuirtear isteach ar ár suíomh gréasáin nó trí ríomhphost, comhrá gréasáin, na meáin shóisialta nó ar an nguthán ar feadh 13 mí tar éis cás a réiteach.

Coinnítear taifeadtaí glaonna chuig ionad teagmhála custaiméirí TFI ar feadh 7 mí.

Scriostar litreacha 5 lá tar éis scanadh, agus coinnítear na híomhánna scanta ar feadh 13 mí tar éis cás a réiteach.

Coinnítear cóipeanna d’idirghníomhaíochtaí meán sóisialta ar feadh bliana.

Is éiginnte an tréimhse choinneála d’iarratais, d’fhreagraí agus d’aiseolas Shaoráil Faisnéise.

Aistrithe Thar Lear

Próiseáiltear an fhaisnéis a chuireann tú ar fáil don Údarás sa Limistéar Eorpach Eacnamaíoch agus sa RA, a aithníonn an Coimisiún Eorpach mar fhaisnéis a sholáthraíonn do leibhéal coibhéiseach cosanta ar do shonraí pearsanta mar a fhoráiltear san Aontas Eorpach. Is chun críocha oibriú an Ionaid Teagmhála do Chustaiméirí amháin atá sé sin.

 

Do chearta

Tá na cearta seo a leanas agat i gcúinsí ar leith agus faoi réir srianta ar leith maidir le do shonraí pearsanta:

  • An ceart rochtain a fháil ar na sonraí– Tá sé de cheart agat cóip a iarraidh de na sonraí pearsanta atá againn fút, mar aon le faisnéis eile faoinár bpróiseáil ar na sonraí pearsanta sin.
  • An ceart chun ceartú– Tá sé de cheart agat a iarraidh go gceartófar aon sonraí míchruinne a choinnítear fút, nó má tá faisnéis neamhiomlán againn féadfaidh tú a iarraidh go ndéanfaimid an fhaisnéis a nuashonrú ionas go mbeidh sé iomlán.
  • An ceart chun scriosadh– Tá sé de cheart agat iarraidh orainn sonraí pearsanta atá againn fút a scriosadh. Uaireanta tugtar an ceart chun dearmad a dhéanamh air sin.
  • An ceart chun próiseáil a shrianadh nó chun agóid a dhéanamh i gcoinne próiseála– Tá sé de cheart agat a iarraidh nach ndéanaimid do shonraí pearsanta a phróiseáil chun críocha áirithe a thuilleadh, nó agóid a dhéanamh i gcoinne phróiseáil do shonraí pearsanta chun críocha áirithe.
  • An ceart chun iniomparthacht sonraí– Tá sé de cheart agat a iarraidh orainn cóip de do shonraí pearsanta a sholáthar duitse, nó do thríú páirtí, i bhformáid struchtúrtha inléite ag meaisín a úsáidtear go coitianta.

Tabhair faoi deara, le do thoil, nach bhfuil na cearta sin absalóideach agus go bhfuil siad faoi réir srianta agus díolúintí áirithe. Mar shampla, ní bheidh feidhm ag an gceart chun sonraí pearsanta a scriosadh i gcás ina bhfuil leas dlisteanach againn sonraí den sórt sin a choinneáil agus d’fhéadfaimis leanúint de do shonraí pearsanta a phróiseáil, in ainneoin agóid a bheith déanta agat, i gcás ina bhfuil forais dhlisteanacha láidre againn don phróiseáil a sháraíonn do leasanna, do chearta agus do shaoirsí. Más mian leat aon cheann de na cearta atá leagtha amach thuas a fheidhmiú, déan teagmháil linn le do thoil ag privacy@nationaltransport.ie nó is féidir leat teagmháil a dhéanamh lenár nOifigeach Cosanta Sonraí ag privacy@nationaltransport.ie.

 

Fianáin

Sa chás go n-úsáideann tú ár suíomh gréasáin transportforireland.ie, féach ar an mbeartas fianán seo a leanas:

  • Beartas Fianán TFI

 

Nuashonruithe

Seans go ndéanfaimid nuashonrú ar an mbeartas seo ó am go ham. Molaimid duit athbhreithniú a dhéanamh ar an mbeartas seo ó am go chéile don eolas is déanaí ar ár gcleachtais príobháideachais.

 

Gearáin

Mura bhfuil tú sásta leis an gcaoi a bhfuil do shonraí pearsanta á n-úsáid againn nó conas a dhéanaimid do chearta a éascú nó ár n-oibleagáidí a chomhlíonadh faoin dlí infheidhme um chosaint sonraí, tá sé de cheart agat gearán a dhéanamh leis an gCoimisiún um Chosaint Sonraí trí shuíomh gréasáin https://www.dataprotection.ie/.